کانکس رو باز

کانکس رو باز

کانکس رو باز

این روز ها با  پیشرفت روانه علم و صنعت، کانکس نیز تنها برای موارد محدودی مانند حمل و نقل مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه دارای موارد استفاده گسترده تری مانند انبار، ایستگاه ها و حتی خانه است.

این کانکس های رو باز یا همان بدون سقف نیز یکی از انواع کانکس ها به حساب می آیند. که امروزه در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کانکس مدیریتی

مزیت های کانکس های روباز زیاد هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. و تمام توضیحات لازم در این زمینه را برای شما خواهیم داد پس تا انتهای این قاله ارزشمند که درباره کانکس روباز است با ما همراه باشید. به این مدل کانکس ها در اصطلاح کانکس های بدون سقف یا اپن تاپ (open top) نیز گفته می شود. که بسیاری آن را به این نام می شناسند.

انواع کانکس روباز

کانکس های رو باز یا همان کانکس های بی سقف در دو مدل متقاوت تهیه شده اند. که نوع اول کانکس های بی سقف کارخانه ای و نوع دوم دست ساز هستند.

این نوع کانکس  را می توان از لحاظ ابعاد به دو اندازه چهل فوت و بیست فوت تقسیم کرد. کانکس سرویس بهداشتی

کانکس روباز 20فوتی که وزن تقریبی آن حدود 2000کیلرم می باشد، برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرد. و بین تاجر ها از محبوبیت بالایی برخوردار است که حمل آن به وسیله قطار، کامیون و یا کشتی صورت می گیرد.

در کانکس های 40فوتی تعداد محموله های بیشتری را می توان بصورت یکپارچه جا داد. و در این مدل از کانکس ما به هیچ وجه محدودیت هایی در سه بعد طول و عرض و ارتفاع نخواهیم داشت.

 مزیت‌های کانکس رو باز

مزیت_های کانکس رو باز

این مدل کانکس های رو باز برای حمل و نقل کالاهای سنگین بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در بین سایر ابزار ها از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند.

چرا که محموله بار سنگین است و ابعاد بزرگی دارد و بهتر است از طریق سقف و با کمک جرثقیل بارگیری و جابه جا شود. کانکس انباری

استفاده از این کانکس ها، سلامت و ایمنی بار را بیشتر تضمین می کند و باعث می شود دیگر خسارت هایی نظیر خش و یا خط و شکستگی بر روی محصول به جا بماند پس صاحبان کالا از این لحاظ نیز می توانند به راحتی با خیالی آسوده از این کانکس ها جهت جابه جایی بار خود استفاده کنند.

کانکس های روباز توانسته اند به شدت هزینه جابه جایی و بسته بندی را کاهش دهند و برای صاحبان کالا توجیه اقتصادی زیادی را به همراه بیاورند.

کانکس های روباز باعث می شوند که کالاها بصورت یکجا و به روش بسیار آسان به کمک جرثقیل از بالا جا به جا شوند و حتی در زمان نیز صرفه جویی قابل توجهی صورت بگیرد.

مهم ترین مزیت این کانکس های روباز می تواند مواد و متریال بسیار مقاوم بکار رفته شده در آنها باشد که موجب افزایش ایمنی محصول می شود و می تواند خیال مشتری را از بابت سلامت کالای خود آسوده کند. کانکس اداری

کاربردهای کانکس روباز

کاربردهای کانکس روباز

کانکس رو باز باتوجه به متنوع بودن نوع کانکس ها، کاربرد های مصرفی زیادی دارد. که در اینجا به چندتای آن ها اشاره خواهیم کرد.

در صنعت حمل و نقل از طریق دریا استفاده از کانکس روباز در برخی شرایط حتی الزامی نیز می شود. که در این صورت برای بالای بار می توان از چادر های مخصوص و استاندارد جهت جلوگیری از آسیب دیدن بار با بارش باران استفاده کرد.

حال می توان یک کار دیگر را نیز انجام داد و آن این است. که از کانکس های سقفی استفاده کرد که بصورت دستی سقف آن ها را برش دادیم که البته این روش به هیچ وجه مورد قبول واحد های باربری جهانی نیست و روش استانداردی به حساب نمی آید. کانکس دوبلکس

قیمت کانکس های روباز چقدر است؟

قیمت کانکس های روباز چقدر است؟

همانطور که می دانید اکثر قطعات کانکس ها وارداتی بوده و قیمت مشخصی را نمی‌توان برای آن ها در نظر گرفت. اما همیشه قیمت کانکس روباز کمی از سایر کانکس های دیگر بیشتر است.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات دقیق تر می توانید. از مشاوران ما در حوزه فروش کمک بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنند. کانکس دوطبقه

تیم کونکسه برای انتخاب بهتیرین محصولات برای شما همیشه و در هر لحظه در خدمت شماست و آماده برای پاسخگویی می باشد.

b2n

yun

rizy

conex

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *