کانکس بیت کوین

کانکس بیت کوین

کانکس بیت کوین

کانکس بیت کوین یکی از انواع کانکس ها است که به دلیل متقاضیان زیاد در سرمایه گذاری های جهانی برای بیت کوین طراحی و اجرا شده است. این نوع کانکس که که به آن کانکس ماینینگ نیز گفته می شود کانکسی با فضای ساخته شده برای دستگاه های ماینر است که برای استخراج ارز های دیجیتال یا برای فضای استاندارد نگهداری سرور های کاربرد دارد. این نوع کانکس با انواع کانکس دیگر متنفاوت است و دارای آبشن هایی است تا دستگاه سرور یا ماینر در آن قرار گیرد. کانکس فروشگاهی

ویژگی های کانکس بیت کوین

مهمترین ویژگی این کانکس تجهیزاتی است که برای آن طراحی می شود. این تجهیزات بر اساس میزان استفاده و نیاز مشتری قابل کم یا زیاد شدن است. استفاده از کانکس بیت کوین برای قرار دادن ماینر یا سرور وب است که بر اساس کاربردی که دارد دارای تجهیات شبکه، سیستم تهویه و سرمایشی و سازه با کیفیت و کاربردی است.

طراحی کانکس بیت کوین

عوامل مختلفی برای طراحی کانکس بیت کوین باید در نظر گرفته شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  1. لازم است سیستم خنک کننده برای آن طراحی شود.
  2. باید تهویه هوای مناسب داشته باشد.
  3. برای استفاده از برق های سه فاز لازم است فیوز های قوی برای آن طراحی شود.
  4. ابعاد دستگاه های ماینری که در کانکس قرار می گیرد باید مشخص باشد.
  5. تعداد دستگاه ها باید مشخص باشد تا بر اساس آن قفسه بندی انجام شود.
  6. طراحی سیستم شبکه و دوربین نیز از عوامل دیگری است که باید به آن توجه شود.
  7. کانکس دوطبقه

متریال ساخت در کانکس بیت کوین

متریال ساخت در کانکس بیت کوین

متریال ساخت این نوع کانکس بسیار مهم است بنابراین همیشه تولید کنندگان از بهترین مصالح در ساخت آن استفاده می کنند؛ زیرا دمای داخلی کانکس نباید با دمای بیرونی آن در تبادل باشد به همین دلیل از ورقه های ساندویچ پانل در ساخت آن استفاده می شود. البته لازم است در زمان ساخت مشخص کنید قرار است کانکس در فضای باز قرار گیرد یا در فضای بسته قرار می گیرد. سیستم تهویه هوا این نوع کانکس دارای فن هواکش است.

به کارگیری از سیستم ساندویچ پانل در بدنه کانکس بیت کوین برای عایق بودن این کانکس از هوای سرد و گرم است بنابراین خنک سازی فضای داخلی کانکس بهتر صورت می گیرد. برای اینکه فن ها با حجم هوادهی مختلف تهویه هوای کانکس را انجام دهند لازم است کانکس وکیوم شده باشد. کانکس مدیریتی

ابعاد و اندازه کانکس بیت کوین

در تعیین اندازه کانکس، اندازه محیطی که قرار است کانکس قرار گیرد و نیز تعداد ماینر های بیت کوین که در کانکس ساخته می شود نیز مد نظر است.

علاوه بر این لازم است متراژ کانکس با اندازه و تعداد فن های به کار رفته در آن و حجم قفسه بندی که برای قرار گیری دستگاه های ماینر طراحی شده است نیز مد نظر است.

در دیواره های کناری ابعاد اجرای پد سلولزی نیز تعیین کننده اندازه و ابعاد کانکس می باشد. بنابراین با توجه به این موارد می توان اندازه دقیقی که برای قرار دادن ماینر ها لازم است را مشخص کرد. کانکس انباری

قیمت کانکس بیت کوین

قیمت کانکس بیت کوین

در تعیین قیمت کانکس عوامل مختلفی موثر می باشد. مثلاً اندازه ابعاد کانکس و نوع مصالحی که در ساخت آن به کار رفته است از مواردی است که در تعیین قیمت کانکس موثر می باشد. اما اینکه بتوانید کانکسی کاربردی با قیمت مناسب پیدا کنید بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به بررسی مواردی که در تعیین قیمت این نوع کانکس مد نظر است می پردازیم.

لازم بر اساس اصول استاندارد ساخت سازه نوع فن ها و تعداد آن و نیز حجم هوادهی انجام شود. سیستم سلولوزی در ساخت این نوع کانکس باید از معتبر ترین برند ها با کیفیت عالی باشد. اسکلت ساندویچ پانلی که در ساخت این سازه به کار می رود باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. درب های به کار رفته در ساخت این کانکس از نوع پی وی سی یا یخچالی است. ارتفاع کانکس باید به گونه ای که برای فضای مورد نظر لازم است باشد.

اگر تمامی موارد فوق در ساخت کانکس رعایت شده باشد به نسبت کیفیتی که دارد هزینه بیشتری پرداخت می کنید. اما فراموش نکنید ارزشمند ترین دارایی شما قرار است در این سازه قرار گیرد بنابراین حتماً از مراکز معتبر این سازه را خریداری نمایید. کانکس مسکونی

مزایای کانکس بیت کوین

این نوع کانکس یا فارم ماینینگ مشتریان خاص خود را دارد. از این رو اشخاصی که در زمینه استخراج ارز های دیجیتال یا شرکت ها و سازمان های وب سرور و سازمان های دولتی و خصوصی در زمینه های مرتبط فعالیت دارند به دنیال خرید این نوع کانکس هستند. اما مزایایی که این نوع کانس دارد شامل موارد زیر است.

  • این نوع کانکس کاملاً ضد گرد و خاک است.
  • سنسور های گرمایی در این نوع کانکس تعبیه شده است.
  • دارای سنسور های حرکتی نیز می باشند.
  • همچنین دارای سیستم هوشمند برای نگهداری از انواع ماینر های بیت کوین و سرور های وب می باشد.
  • همچنین دارای پیشرفته ترین سنسور های حفاظتی است.

فروش کانکس بیت کوین

فروش کانکس بیت کوین

کانکس بیت کوین به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. شما می توانید بر اساس متراژ و امکاناتی که برای این نوع کانکس نیاز دارید را به کارشناسان متخصص ما اعلام کنید و مشاوره کاملی  را دریافت نمایید. بعد از ثبت سفارش بین محدوده زمانی 10 تا 15 روزه کانکس ساخته می شود. لازم است تعداد ماینر ها و امکاناتی که نیاز دارید را اعلام کنید تا بر اساس آن پروسه ساخت کانکس به صورت اختصاصی انجام شود. بهتر است کانکس بیت کوین را سفارشی خرید نمایید. کانکس در قزوین

از آنجایی که انواع سرور ها و ماینر ها دارای قیمت بالایی دارند. که مکان نگهداری و محافظت از آن بسیار اهمیت دارد. بنابراین انتخاب کانکس بیت کوین می تواند فضایی امن با بالاترین بهره بری را برای دستگاه های شما به همراه داشته باشد.

b2n

rizy

yun

conex

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *