کانکس رستوران چیست؟

کانکس رستوران چیست

کانکس رستوران چیست

کانکس رستوران چیست در این مقاله می خواهیم تا  شما را با انواع کانکس رستوران آشنا کنیم. سازه رستوران به کانکسی گفته می شود که کاربرد های بسیار زیادی دارد. شما می توانید با ویژگی ها و مزایای این سازه آشنا شوید و سپس انواع آن را بررسی کنید. همه علاقه مندان می توانند با توجه به علاقه مندی و توانمندی خود هر کدام را که مناسب تر بود انتخاب کنند کانکس.

کانکس رستوران چه مزایایی دارد؟

این کانکس مزایای یسیار زیادی دارد. شما می  توانید از مزایای بی شمار آن نهایت استفاده را کنید. به شما پیشنهاد می کنیم با مطالعه جدول زیر با این مزایا آشنا شود و ویژگی های هر یک را بررسی کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما  علاقه مندی های خود را با توجه به مزایا و ویژگی های کانکس مطابقت دهید.

درآمدزایی با کمترین هزینه قابلیت تغییر موقعیت تجاری
 طراحی بر اساس اصول معماری دسترسی به امکانات متنوع

جهت مشاوره و خرید کانکس و کانتینر با شماره 09120801850  تماس حاصل فرمایید.

  1. درآمدزایی با کمترین هزینه

درآمدزایی با کمترین هزینه

درآمدزایی با کمترین هزینه

شما می توانید با خرید کانکس رستوران، با کمترین هزنیه درآمدزایی کنید. این کانکس ها هزینه کمی به نسبت سایر سازه ها دارند. شما می توانید به سود بسیار زیادی دست پیدا کنید. در حقیقت این دسته از کانکس ها مزایای بی شمار دارند که این سازه را متمایز می کند.

این مزایا باعث می شود تا به نسبت سایر سازه ها، کانکس بیشتر استفاده شود. سازه های دیگر هزنیه خرید و اجاره بالایی دارند. شما نمی توانید رستوران خود را در مغازه های سطح شهر راه اندازی کنید.

این مغازه ها یا هزینه بسیار بالایی دارند یا مالیات ها و هزینه خرید متعلقات آن بسیار زیاد است. شما می توانید با حداقل بودجه خود یک کسب و کار پر سود راه اندازی کنید. این مورد مهم ترین اصل در درآمد زایی به شمار می رود.

  1. قابلیت تغییر موقعیت تجاری

شما می توانید در هر جایی که می خواهید  کسب و کار خود راه اندازی کنید. این امکان برای شما وجود دارد تا کسب و کار خود را به صورت خرده و محدود راه اندازی کنید. شما می توانید از کانکس های فست فود که کوچک تر هستند شروع کرده و کسب و کار خود را به تدریج گسترش دهید.

مثلا شما می توانید در ابتدای آغاز کار خود، کانکس را در بازار ها و محل های شلوغ قرار دهید. اگر با استقبال زیادی مواجه نشدید، می تواندی مجددا موقعیت کانکس خود را تغییر دهید. به عبارتی هر کجا را که به لحاظ تجاری به سود شما بود انتخاب کنید کانتینر رستوران.

انتخاب یک محیطی که به لحاظ تجاری بازخورد مناسبی داشته باشد اهمیت دارد. گاهی بدون داشتن موارد دیگر، شما می توانید با انتخاب محیط مناسب، به سود بسیار مناسبی دست پیدا کنید.

تفاوت کانکس رستوران با مغازه رستوران

تفاوت کانکس رستوران با مغازه رستوران

تفاوت کانکس رستوران با مغازه رستوران

  • تنوع انتخاب فضا برای رستوران

مغازه هایی که به عنوان رستوران ارائه می شوند این قابلیت را ندارند. به عبارتی شما نمی توانید موقعیت تجاری این مغازه ها را خیلی تغییر دهید. همچنین نمی توانید این ریسک را بپذیرید که در یک مکان واحد درآمد زایی کنید. دلیلش این است که نمی دانید آن جا چه قابلیت هایی دارد.

  • تفاوت در خرید لوازم

یکی دیگر از این تفاوت ها، تفاوت در هزینه ای است که شما بابت خرید احتیاجات رستوران و لوازم می پردازید. لوازم کار در یک مغازه رستوران بسیار زیاد است. بنابراین شما می بایست هزینه زیادی را از این بابت پرداخت کنید در صورتی که کانکس این معایب را ندارد. به عبارتی تمام این امکانات در قیمت کلی لحاظ خواهند شد و لازم نیست تا شما یک هزینه جداگانه پرداخت کنید.

این یکی از مزایای کانکس رستوران است. به عبارتی تمام افراد و مشتری ها با توجه به معیار های خاصی مغازه رستوران را انتخاب می کنند. این معیار ها می تواند شیک بودن رستوران، جذابیت فضای آن، دسترسی به امکانات مناسب باشد. در صورتی که کانکس رستوران هیچ ضرورتی را بابت هزنیه در این زمینه ها پیش روی شما قرار نمی دهد.

  • تفاوت در دسترسی به امکانات

تفاوت در دسترسی به امکانات

تفاوت در دسترسی به امکانات

کانکس رستوران امکانات محدودتری دارد. البته هرگز فکر نکنید که دسترسی به امکانات محدود، یکی از معایب این سازه است. نبود این امکانات باعث می شود تا شما حوزه کاری خود را گسترده تر کنید.

به عبارتی کسب و کار خود را به مردم بیشتر و در نواحی متفاوت تری بشناسانید. رستوران هایی که در جامعه باب هستند اغلب امکانات زیادی در دسترس دارند. با این حال بعد از مدتی شکست می خورند و اسباب کسب و کار آن ها بر چیده خواهد شد.

  1. طراحی بر اساس اصول معماری رستوران

یکی دیگر از این ویژگی ها طراحی بر اساس اصول معماری است. کانکس رستوران کاملا بر اساس مبانی و اصول معماری طراحی می شود. همین عامل قابلیت درآمدزایی در کانکس ایجاد می کند. به عبارتی باعث می شود تا در بحث درآمدزایی با سازه های دیگر رقابت کند کانکس دو طبقه.

رعایت اصول زیبایی شناسی در معماری

رعایت اصول زیبایی شناسی در این حوزه بسیار با اهمیت است. به عبارتی باید کانکس جذابیت زیادی را به لحاظ بصری برای مشتریان داشته باشد. در غیر این صورت کارایی چندانی ندارد. این سازه ها بسیار منحصر به فرد و خاص طراحی شده اند.

به همین دلیل علاقه مندان زیادی دارند. طراحی بر اساس اصول معماری بسیار با اهمیت است. مثلا در بعضی از این کانکس ها نورپردازی ها و نحوه جای گذاری اشیا و چیدمان به گونه ای است که بسیار جذابیت ایجاد می کند. این یکی از اصول طراحی در معماری رستوران است.. به عبارتی باید تا به این موارد توجه شود.

  1. دسترسی به امکانات متنوع

دسترسی به امکانات متنوع

دسترسی به امکانات متنوع

کانکس رستوران به امکانات متنوع و متفاوتی دسترسی دارد. این کانکس ها امکانات لازم را دارا هستند. امکانات کانکس ها متفاوت است. بعضی امکانات پایه را دارند. بعضی علاوه بر امکانات پایه به امکانات بیشتری دسترسی دارند. این امکانات شامل صندوق دریافت پول و آشپرخانه مجهز است. تمام این موارد از اهمیت بیسار زیادی برخوردار هستند.

وجود هر کدام از این امکانات در کارکرد کانکس نقش اساسی را ایفا می کنند. در غیر این صورت کانکس کارایی چندانی نخواهد داشت. امکانات کانکس رستوران با مغازه رستوارن متناسب سازی شده است. به همین دلیل امکانات لازم را برای فعالیت دارا می باشد.

انواع کانکس رستوران

ما کانکس رستوران را بر اساس نحوه عملکرد به دو دسته کلی تقسیم می کنیم.

دسته اول

دسته اول کانکس هایی هستند که تنها به شهروندان اغذیه ارائه می دهند. به عبارتی تنها کار پخت غذا در کانکس صورت می گیرد.  غذا در بیرون از کانکس سرو خواهد شد. این رستوران ها عمدتا رستوران های فست فود می باشند.

به عبارتی غذا را در مدت زمان کوتاهی به شهروندان ارائه می دهند. به همین دلیل نیازی نیست تا سرو غذا در کانکس انجام شود. همین عامل حمل کانکس را امکان پذیر می کند. باعث می شود تا حمل سازه راحت تر اتفاق بیفتد.

دسته دوم

این دسته از کانکس ها عملکرد متفاوتی با کانکس دسته اول دارند. بر خلاف آن ها هم طبخ و هم  سرو غذا در کانکس اتفاق می افتد. این دسته از کانکس ها ابعاد بزرگتری از بقیه دارند .تخمین اندازه این سازه ها تنها شامل آشپزخانه برای سرویس دهی به مشتریان نخواهد شد.

ما برای تخمین اندازه کانکس به موارد بیشتری توجه خواهیم کرد. یکی از این موارد تهیه یک فضای مشخص برای محل سرو غذا است. همچنین امکاناتی برای راحتی مشتری در نظر گرفته خواهد شد. این کانکس رستوران قیمت بالاتری دارد. با این حال انتخاب آن ها به نحوه سود و زیان کردن و درک شما از بازار بستگی دارد کانکس پلیس.

ابعاد کانکس رستوران

 

ابعاد کانکس رستورانابعاد کانکس رستوران

ابعاد کانکس رستوران

بدیهی است که ابعاد کانکس رستوران در دسته دوم، بسیار بیشتر از دسته اول است. کانکس های دسته اول تنها کاربرد اقتصادی دارند. به عبارتی برای کسانی که بودجه محدودی دارند ساخته شده است.

کانکس دسته دوم در ابعاد بزرگ تری ساخته خواهد شد. این کانکس ها به امکانات بسیار بیشتری هم دسترسی دارند. به عبارتی فضای بیشتری برای گنجانده شدن این امکانات در اختیار است.

این سازه در هر اندازه و ابعادی در دسترس است. شما می توانید متناسب با ایده ای که دارید، یک کانکس در ابعاد مناسب خریداری کرده و کسب و کار خود را در این زمینه راه اندازی کنید. اینگونه سریع تر می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

قیمت کانکس رستوران

قیمت کانکس رستوران شامل موارد متعددی خواهد شد. بعضی از این عوامل امکانات و بعضی دیگر نحوه طراحی سازه است. اگر کانکس به شیوه ای خاص طراحی شود، قیمت آن ممکن است که می بیشتر شود. نحوه چیدمان و طراحی به خصوص، زمان بر و هزنیه بردار است.

فروش کانکس رستوران

"<yoastmark

فروش کانکس رستوران با توجه به عوامل متعددی انجام خواهد شد. ما کانکس های خود را با توجه به سفارشاتی که از شما می گیریم می فروشیم. سفارشات شما شامل انتخاب شکل و رنگ کانکس، انتخاب نوع امکانات آن است. با توجه به این موارد کانکس خود را می فروشیم و یک قیمت کلی را به شما ارائه خواهیم داد کانکس انباری.

تعمیرات کانکس رستوران

کانکس رستوران ممکن است که به تعمیراتی در طول زمان نیاز داشته باشد. شما می توانید در صورت مشاهده آسیب، اجزای کانکس را تعمیر کنید. برای این کار می توانید با تکنسین های مخصوص شرکت تماس بر قرار کنید تا خود را برای تعمیر به محل رستوران برسانند.

خرید کانکس رستوران

شما می توانید به روش های متفاوتی اقدام به خرید کانکس رستوران کنید. در حقیقت کانکس رستوران یکی از پرکاربردترین کانکس ها در زمینه این صنعت به شمار می رود. به عبارتی هر کدام از این سازه ها به شیوه‌های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته و و باعث می‌شوند تا افراد با قابلیت های این سازه آشنا شوند.

همچنین افراد از مزایای این سازه به بهترین شکل استفاده می  کنند. در حقیقت  این سازه ها مزایایی دارند که برای افرادی که می‌خواهند  یک کسب و کار نو را آغاز کنند بسیار توصیه می شود. شما می توانید از انواع کانکس رستوران استفاده کرده و اقدام به خرید این سازه کنید.به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با این موارد اقدام به خرید کاننکس رستوران کنید کانتینر رستوران.

 خرید کانکس رستوران متناسب با چه شرایطی صورت می‌گیرد؟

 

توجه به طراحی کانکس در خریدکانکس رستوران
تعداد طبقات و پلان های مورد نیاز
توجه به امکانات ضروری و اولیه

 

  1.  توجه به طراحی کانکس در خرید کانکس رستوران

 

اهمیت طراحی کانکس در خرید کانکس رستوران بسیار اهمیت دارد. به عبارتی اگر خریدار کانکس رستوران را بدون توجه به نوع طراحی آنها خریداری کند، ممکن است که به شکست بینجامد.

به عبارتی نوع طراحی کانکس شما،کسب و کار را به افراد معرفی می کند. علاوه بر موضوعات این چنینی نوع طراحی کانکس در راه اندازی یک رستوران بسیار اهمیت دارد. چرا که این مورد نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد.

به عبارتی شما می توانید از این طریق اقدام به جذب مشتری کنید. اگر طراحی کانکس ساده و فاقد خلاقیت و نوآوری باشد، در طولانی مدت برای جذب مشتری با مشکل مواجه خواهید شد کانکس در تهران.

به شما پیشنهاد می کنیم این موارد را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید این کانکس کنید. در حقیقت کانکس رستوران باید متناسب با این روش ساخته و خریداری شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم به طراحی توجه زیادی داشته باشید. طراحی‌های متنوعی از کانکس صورت می گیرد. به عبارتی هر کدام از سازه ها به شیوه‌های متنوع طراحی شده اند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • طراحی متنوع

هر کدام از این سازه ها دارای شیوه های متعددی هستند. به عبارتی شما مشاهده خواهید کرد که شیوه طراحی هر کدام از آنها با دیگری فرق می کند. امروز شما مشاهده خواهید کرد که سبک هایی از طراحی مانند تلفیق هنر معماری ایرانی و اروپایی در رستوران ها لحاظ می شود.

به عبارتی شما مشاهده خواهید کرد که بعضی از این رستوران ها دارای طراحی مدرن و برخی دارای طراحی سنتی و بعضی دارای طراحی غربی و اروپایی هستند. همه این موارد نقش بسیار مهمی در نوع انتخاب مشتری دارند.

اگر افراد در انتخاب کانکس رستوران به این مورد توجه کنند، می‌توانند  آینده کسب و کار خود را تضمین کنند. چرا که بخش زیادی از مسیر را طی کرده اند. این از جمله مواردی است که برای راه اندازی یک رستوران باید در نظر گرفته شود.

نوع طراحی این کسب و کار اهمیت دارد. به عبارتی طراحی مقوله بسیار با اهمیتی است. شما می توانید متناسب با این موارد اقدام به خرید کانکس رستوران کنید. در حقیقت خرید کانکس رستوران با توجه به این شرایط بسیار توصیه خواهد شد. به عبارتی کسب و کار شما روند رو به رشدی خواهد داشت.

  1. توجه به تعداد طبقات و پلان های مورد نیاز

توجه به این موارد بسیار با اهمیت است. شما می توانید اقدام به خرید کانکس رستوران مطابق با تعداد طبقات و ابعادی که دارد کنید. در حقیقت کانکس هایی که دارای ابعاد بزرگتری هستند، برای کسب و کارهای بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین دلیل کسانی که می‌خواهند کسب و کار خود در سطح گسترده راه اندازی کنند می‌توانند، از کانکس رستوران استفاده کنند.

  1. توجه به امکانات ضروری و اولیه

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که شما در هنگام خرید کانکس رستوران باید به آن توجه کنید، توجه در امکانات ضروری و اولیه است. این موارد نقش بسیار مهمی در انتخاب شما دارند. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این موارد را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار داده و اقدام به خرید کانکس رستوران کنید.

b2n

yun

rizy

What is a restaurant complex?

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *