کانکس دو طبقه

کانکس دو طبقه

کانکس دو طبقه

کانکس دو طبقه به کانکسی گفته می شود که کاربرد فراوانی دارد. این دسته از سازه ها امروز بیشتر از بقیه مناطق مورد استفاده قرار می گیرند.

این کانکس ها دارای تعداد طبقات بیشتر و امکانات بیشتری هستند. در جدول زیر به انواع کانکس دو طبقه اشاره خواهیم کرد. همچنین تلاش می کنیم تا ویژگی های آن را به شما بشناسانیم.

 

بیشتر بخوانید: انواع کانتینر و انتخاب بهترین کانتینر.

 

انواع کانکس دو طبقه

انواع کانکس دوطبقه

انواع کانکس دوطبقه

این کانکس ها انواع متفاوتی دارند و در امور متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارتی از این سازه در امور متفاوتی استفاده می شود. بنابراین نمی توان آن را محدود به یک کاربرد دانست.

این در حالی است که کاربرد این سازه  به موارد متفاوتی دسته بندی می شود. در جدول زیر به این موارد اشاره خواهیم کرد.

 مسکونی  ویلایی
 اداری  مدیریتی

کانکس مسکونی

سازه مسکونی یک کانکس دو طبقه است. این کانکس ها هم می توانند یک طبقه هم طبقات بیشتری داشته باشند. کانکس دو طبقه مسکونی یکی از پر کاربردترین کانکس هایی است که امروزه از آن استفاده می شود.

به عبارتی  شما می توانید این سازه را به صورت دو طبقه خریداری کنید. تعداد طبقات زیاد، به معنای داشتن امکانات و رفاه بیشتر است. شما می توانید به امکانات زیاد این سازه دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید این سازه را به صورت یک واحد مستقل خریداری کنید.

برای کسانی که محدودیتی در بودجه خود ندارند، استفاده از کانکس دو طبقه بهترین گزینه به شمار می رود. به عبارتی شما می توانید از این سازه استفاده کنید. در حقیقت خرید کانکس دو طبقه به دلیل مزایا و امکانات بی شمار آن بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکس دو طبقه مسکونی چه امکاناتی دارد؟

کانکس دو طبقه مسکونی چه امکاناتی دارد؟

کانکس دو طبقه مسکونی چه امکاناتی دارد؟

این کانکس تعداد طبقات بیشتر، آشپرخانه بزرگ، انباری، تراس، تعداد اتاق خواب بیشتر، اتاق نشیمن و…. دسترسی دارد. این موارد پلان ها و امکانات یک کانکس است. امکانات کانکس علاوه بر این موارد شامل موارد گوناگونی می شود. در قسمت زیر سعی داریم تا به امکانات و تاسیسات کانکس دو طبقه استفاده کنید.

  • سیستم روشنایی
  •  آبرسانی
  • سیستم تهویه هوا
  • خنک کننده و گرمایشی کولر و بخاری

این دسته از امکانات و تاسیسات تقریبا در تمام کانکس های دوطبقه قرار دارند. نوع این سیستم ها و امکانات را خریداران تعیین می کنند کانکس آماده.

در حقیقت شما می توانید تعیین کنید که نوع سیستم خنک کننده شما چه باشد. همچنین می توانید نوع سیستم روشنایی و برق آن را مشخص کنید. همه این موارد به شخص شما بستگی دارد.

کانکس ویلایی

سازه ویلایی یکی دیگر از کانکس هایی است که به صورت دو طبقه هم ساخته می شوند. این دسته از کانکس ها زیر مجموعه کانکس دو طبقه نیز قرار می گیرند. به عبارتی انتخاب تعداد طبقات آن به شخص شما بستگی دارد.

این کانکس به دلیل این که در فضای باز نصب می شود، به فضای مناسبی برای استقرار کانکس دوطبقه دسترسی دارد. به عبارتی کلان شهر ها امکان مناسبی برای نصب کانکس دوطبقه ندارند. برای همین تنوع محیطی در این مناطق خیلی زیاد نیست. به این معنا که اغلب ساکنان علاقه زیادی برای استقرار یک کانکس دوطبقه در این مناطق ندارند.

این افراد علاقه مند هستند تا در فضای باز و زیبا، کانکس خود را نصب کنند. به همین دلیل سازه ویلایی اغلب در شهر های شمال کشور و شمال پایتخت نصب خواهد شد.

اگر به شمال کشور سفر کرده باشید، حتما دیده اید که بسیاری ار ویلاها دو طبقه ای هستند. ویلاهای دو طبقه فضای کمتری را اشغال می کنند.

چه مقدار فضا برای نصب کانکس ویلایی لازم است؟

شما می توانید به جای این که یک زمین با ابعاد برزگ خریداری کنید، یک کانکس دو طبقه خریداری کنید. در این شرایط می توانید در یک محیط واحد به یک ویلای بزرگ دسترسی پیدا کنید.

کانکس اداری

"<yoastmark

این کانکس به یکی از کانکس هایی گفته می شود که توسط مدیران و صاحبان شرکت ها خریداری می شود. در حقیقت مدیرعاملان و مهندسان و… به جای خرید یک واحد اداری، یک کانکس دوطبقه اداری خریداری می کنند کانکس پیش ساخته.

این دسته از کانکس ها به لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشند. در صورتی که واحد های اداری و مسکونی در این زمینه بسیار گران هستند. به عبارتی شما نمی توانید با صرف مدت زمان محدود این دسته از سازه ها را خریداری کنید.

این گونه می توانید سریع تر یک سازه را خریداری کرده و کار خود را آغاز کنید. به عبارتی فراهم کردن هزنیه خرید یک واحد دوطبقه با توجه به توانایی اقتصادی کار چندان راحتی نیست. با استفاده از کانکس می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

کانکس مدیریتی

این کانکس، یک کانکس دوطبقه است. این کانکس امروز به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از صاحبان مشاغل، از این دسته از سازه ها استفاده می کنند. به عبارتی بعضی از این کانکس ها دو قلو هستند. یعنی به یکدیگر چسبیده اند.

بعضی دیگر دو طبقه هستند. نکته ای که درباره کانکس دو طبقه مدیریتی اهمیت دارد، مقاومت سازه است. این سازه به گونه ای ساخته می شود تا مقاومت خود را حفظ کند. یکی از طبقات روی طبقه دیگری قرار گرفته است. به همین دلیل می بایست مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند.

انواع کانکس دوطبقه

انواع کانکس دوطبقه

انواع کانکس دوطبقه

ما انواع کانکس دوطبقه را با توجه به کاربردی که دارد دسته بندی خواهیم کرد. این کانکس ها انواع متفاوتی دارند. بعضی از آن ها در زمینه تجاری و بعضی در زمینه صنعت نوین و های تک کاربرد دارند.

در قسمت بالا به انواع کانکس دو طبقه اشاره کردیم. این بار قصد داریم تا کمی درباره دانش به کار رفته صحبت کنیم. این کانکس بر اساس دانش نوین و فناوری پیشرفته ساخته شده است. همچنین در ساخت تجهیزات آن به فناوری روز دنیا توجه ویژه ای شده است.

ضمن تمام این موارد، دانش ساخت کانکس روز به روز در حال افزایش است. روز به روز به دانش این سازه افزوده می شود. این صنعت یکی از صنایعی است که دانش آن همیشه در حال ارتقا می باشد کانکس بزرگ.

ابعاد کانکس دوطبقه

کانکس دوطبقه ابعاد متفاوتی دارد. ابعاد این دسته از سازه ها تاثیرپذیر از کاربری کانکس است. کاربری کانکس باعث می شود تا ابعاد کانکس مشخص شوند.

بعضی از کانکس ها کاربری حساس تری نسبت به بقیه دارند. به همین دلیل ممکن است اگر در ابعاد کوچک تر ساخته شوند، کارایی لازم را نداشته باشند.

شما می توانید این سازه را در هر اندازه ای که دلخواه شما است خریداری کنید. البته نمی توانید بدون بررسی و کارشناسی تصمیم بگیرید.

لازم است تا به موارد زیادی توجه داشته باشید. انتخاب یک کانکس خوب با ابعاد مناسب، مستلزم توجه و کارشناسی عوامل زیادی است.

قیمت کانکس دوطبقه

"<yoastmark

هزینه این سازه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است توجه کنید که شرکتی که از آن کانکس خود را خریداری می کنید مجوز و مدارک لازم را داشته باشد. در غیر این صورت نمی توانید به خدمات آن اطمینان کنید. لازم است تا قیمت این سازه ها را بررسی کنید و قیمت آن را جویا شوید.

توجه کنید که قیمت کانکس دوطبقه از نرخ مصوب تبعیت کند. اگر کانکس از نرخ مصوب تبعیت نکند، در این صورت خدمات آن با قیمتی گزاف به شما ارائه  شده است. علاوه بر آن نحوه قیمت گذاری غیر قانونی و غیر منطقی بوده است. این مورد از جمله نکاتی است که در رابطه با قیمت کانکس آماده تاثیرگذار است.

فروش کانکس دوطبقه

ما به شما کمک می کنیم تا شما خرید خود را کاملا راحت انجام دهید. برای این کار برای شما شرایط خرید اینترنتی و غیر حضوری را فراهم کرده ایم. شما می توانید به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

به عبارتی لازم است تا به برخی از عوامل بسیار توجه داشته باشید. خرید کانکس به این صورت بسیار راحت تر از خرید حضوری است. لازم است تا شما حتما به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید خرید خود را به شیوه صحیح انجام دهید.

فروش کانکس دوطبقه

فروش کانکس دوطبقه

فروش کانکس دوطبقه

کارشناسان فروش ارائه دهنده خدمات مختلف در بخش فروش شرکت هستند. ما برای فروش شرکت در تلاش هستیم تا این خدمات را به صورت گسترده به شما ارائه دهیم. علاوه بر خرید کانکس، شما می توانید از سایر خدمات ما برخودار شوید کانکس معدن.

تعمیرات کانکس دوطبقه

تعمیرات این سازه شامل تعمیر تمام  اجزای کانکس خواهد شد. اجزای کانکس، به معنای تمام قطعاتی است که در ساخت لحاظ شده و کاربرد دارد. یکی دیگر از این خدمات رنگ کاری و بازسازی کانکس است. شما می توانید از کلیه این خدمات استفاده کنید. به عبارتی هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمات شرکت وجود ندارد.

خرید کانکس دو طبقه

خرید کانکس دوطبقه به شما کمک می کند تا بتوانید از قابلیت های این سازه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در حقیقت سازه دو طبقه ویژگی‌هایی دارد که شما می توانید متناسب با این ویژگی ها این دسته از سازه ها را خریداری کرده و از مزایای آن استفاده کنید.

در حقیقت هر کدام از کانکس صورت دو طبقه ساخته می‌شوند. معمولاً در انواع متعددی ساخته شده و در امور متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از این سازه ها اغلب برای انجام فعالیت‌های مختلف استفاده کنید کانتینر دو طبقه.

این سازه امروز به عنوان یک تکنولوژی بسیار پیشرفته و یک سازه نوین از آن یاد می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اقدام به خرید کانکس دو طبقه بر این اساس کنید.

در حقیقت توجه داشته باشید که این کانکس ها در امور متنوعی مورد استفاده قرار گرفته اند و شما می توانید هر کدام را که علاقه مند هستید انتخاب و خریداری کنید.

 

استفاده به عنوان منزل مسکونی
برای امور اداری
استفاده به عنوان هتل و اقامت گاه

 

  1. استفاده به عنوان منزل مسکونی

شما می توانید اقدام به خرید کانکس دوطبقه کرده و از آن به عنوان برای سکونت خود بهره ببرید. به عبارتی هر کدام از این سازه ها برای امور متنوعی ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از دلایلی که می‌توان از آن به عنوان جایگزین خرید کانکس دو طبقه نام برد، استفاده از کانکس به عنوان یک سازه دو طبقه برای سکونت است. به عبارتی شما امروز مشاهده خواهید کرد که خانه ها اغلب به شکل دوبلکس و چند دقیقه ساخته می شوند.

شما می توانید به جای خرید یک خانه دو طبقه یک کانکس دوطبقه خریداری کنید. در حقیقت هر کدام از این کانکس ها برای انجام فعالیت‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با این مورد اقدام به خرید کانکس دوطبقه کنید.

در حقیقت افرادی که این کانکس را برای سکونت خریداری می‌کنند به خوبی می‌دانند که این کانکس ویژگی‌هایی دارد که معمولاً منازل مسکونی ویژگی‌ها را دارا نیستند. به عبارتی هر کدام از این سازه ها ویژگی های بسیار زیادی دارند.

یکی از آنها سرعت بالا در ساخت است. خانه های مسکونی این ویژگی را دارا نیستند. چرا که ساخت آنها اغلب بسیار زمان بر است کانکس مسکونی.

  1. استفاده برای امور اداری

استفاده برای امور اداری

استفاده برای امور اداری

یکی دیگر از مهم ترین قابلیت های کانکس، قابلیت استفاده در امور اداری است. شما می توانید از این سازه برای انجام امور اداری بهره‌مند شوید. به عبارتی شما مشاهده خواهید کرد که این سازه ها برای انجام فعالیت های متفاوت اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین دلیل شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن سازه ها را خریداری کنید. شما مشاهده خواهید کرد که این دسته از سازه ها برای فعالیت‌های اداری مرتبط مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید این سازه ها را به این منظور خریداری کنید.

به عبارتی این سازه ها در حال جایگزین شدن به جای ادارات و دفاتر مدیریتی می‌باشند. شما می توانید با توجه به این مورد اقدام به خرید کانکس دو طبقه اداری کنید. در حقیقت کانکس  دو طبقه اداری کاربرد بسیار زیادی دارد. این سازه ها معمولاً با قیمت مناسب و با کاربردهای بسیار زیاد به شما ارائه می شوند.

  1. استفاده به عنوان هتل و اقامتگاه

در حقیقت از کانکس دو طبقه برای اقامتگاه و هتل نیز استفاده می‌شود. شما مشاهده خواهید کرد که بسیاری از این اقامتگاه ها به صورت پیش ساخته و در تعداد طبقات زیاد ساخته می شوند.

این سازه ها پیش ساخته، کانکس به شمار می روند. کاربرد این دسته از سازها عمدتاً در شمال کشور و مناطقی است که قابلیت ساخت اقامتگاه های دو طبقه و چند طبقه وجود دارد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این موارد را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

طراحی کانکس دوطبقه

طراحی کانکس دوطبقه

طراحی کانکس دوطبقه

نکته دیگری که در هنگام خرید کانکس دوطبقه باید به آن توجه داشته باشید، طراحی کانکس دو طبقه است. طراحی کانکس دوطبقه اهمیت زیادی دارد. چرا که اغلب این سازه ها به شیوه‌های متنوع طراحی شده و شما می توانید به اهدافی که دارید دست پیدا کنید خرید کانکس پیش ساخته.

در حقیقت طراحی سازه ها به گونه ای صورت می گیرد که بتوانید به تمام بخش هایی که برای هر قیمت لحاظ می‌شود دسترسی پیدا کنید. در هنگام خرید کانکس دو طبقه تمام این موارد را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار داده و سپس خرید خود را به سرانجام برسانید.

b2n

yun

rizy

Two floors conxe

Rate this post
4 پاسخ
  1. فرزانه رسالت گفته:

    من مقاله های زیادی خوندم در این زمینه و امروزم مقاله شما رو خوندم واقعا به نظرم این کاملترین محتوا درباره کانکس های دو طبقه بود و خیلی عامیانه همه چیو ارائه دادین خیلی عالیه ممنون بابت خدمات خوبتون

    پاسخ
  2. آزاده سعیدی گفته:

    واقعا چطور کانکس میتونه انقدر زیبا باشه شبیه کلبه های چوبی میمونن کارتون خیلی عالیه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *