کانکس اداری

کانکس اداری

کانکس اداری

کانکس اداری به کانکسی گفته می شود که برای انجام امور اداری یا بعضا به عنوان دفاتر مدیران استفاده می شود. این کانکس ها برای کاربرد متنوعی طراحی و ساخته می شوند. به عبارتی تمام امکانات آن مناسب اداره جات و مناسب انجام امور اداری و مدیریتی است. در ادامه درباره این موضوع توضیحات بیشتری را به شما ارائه خواهیم داد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120801850 تماس حاصل فرمایید.

طراحی کانکس اداری به چه صورت است؟طراحی کانکس اداری به چه صورت است؟

معیار های زیادی برای طراحی کانکس اداری وجود دارد. به عبارتی شما می توانید کانکس اداری را با توجه به این معیار ها طراحی و خریداری کنید.

در حقیقت انتظار نمی رود که این کانکس همانند یک کانکس مسکونی طراحی شود. شیوه طراحی آن کاملا متفاوت با یک کانکس مسکونی و معمولی است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتما جدول زیر را مطالعه کنید.

معیارهای طراحی و نقشه کشی کانکس اداری

تعداد پرسنل فعال محل استفاده از کانکس
نوع خدمات سفارش کارفرما و تغییرات
  •  تعداد پرسنل فعال

کانکس اداری با توجه به تعداد پرسنل فعال، طراحی و ساخته می شود. به عبارتی با توجه به تعداد پرسنلی که یک مجموعه در احتیار دارد، کانکس طراحی می شود. طراحی کانکس اداری بستگی به میزان افرادی دارد که در هر بخش آن فعالیت می کنند.

مثلا ممکن است که برای انجام خدمات مالی شرکت، به تعداد پرسنل بیشتری احتیاج داشته باشید. در این صورت لازم است تا کانکس با تعداد دفاتر بیشتری طراحی شود. همچنین موارد زیادی هستند که در طراحی کانکس اداری باید رعایت شوند.

یکی از این موارد، تفکیک هر کدام از بخش ها و دفاتر شرکت از یکدیگر است. به عبارتی باعث می شود تا دفاتر کاملا با یکدیگر تفکیک شوند. همچنین رعایت حریم خصوصی و عمومی در طراحی کانکس اداری بسیار با اهمیت است. به عبارتی لازم است تا حتما به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

  • محل استفاده از کانکسمحل استفاده از کانکس

محل استفاده از کانکس در طراحی آن بسیار با اهمیت است. به عبارتی ممکن است تا شما قصد داشته باشید تا از کانکس در محیطی متفاوت از یک محیط اداری استفاده کنید. در این شرایط لازم است تا تدابیر متفاوتی اتخاذ شود.

کانکس اداری به صورت اداری طراحی خواهد شد. به عبارتی لازم است تا نمای ظاهری آن به گونه ای باشد که افراد تفاوت آن را با یک محیط مسکونی تشخیص دهند. با این حال اگر قرار باشد تا کانکس در یک محیط غیر اداری قرار بگیرد، این امکان وجود دارد تا به شیوه های متفاوتی طراحی شود.

البته اصول ساخت و متد هایی که به کار برده می شود نباید خارج از اصول اداری باشد. به عبارتی حتما توجه کنید تا کانکس بر اساس اصول و طراحی نوین اداری ساخته شده باشد. در این صورت ممکن است که بازخورد کافی را از کانکس نداشته باشید و در انتخاب اهداف خود به مشکل بر بخورید.

  • نوع خدمات

در طراحی کانکس اداری، به نوع خدمات هم توجه بسیار زیادی می شود. به عبارتی نوع خدمات هم می تواند تعیین کننده طراحی سازه باشد. به عبارتی شرکت هایی هستند که در زمینه های متفاوتی فعالیت می کنند.

طراحی کانکس آن ها متناسب با زمینه ای است که در آن فعالیت می کنند. مثلا اگر شرکتی که در زمینه تجهیزات دارویی فعالیت می کند، حتما طراحی آن متناسب با زمینه فعالیت است. به عبارتی لازم است تا دفاتری برای تحقیقات و کنترل کیفیت وجود داشته باشد. به طور کلی تعداد دفاتر و اتاق ها متناسب با زمینه فعالیت شرکت است. در غیر این صورت ممکن است که کارها به درستی انجام نشوند و روند کار با اختلال مواجه شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به طراحی کانکس اداری توجه داشته باشید.

  • سفارش خریدار و تغییراتسفارش خریدار و تغییرات

گاهی اوقات ممکن است که خود خریدار در کانکس خود تغییرات ایجاد کند. برای مثال تشخیص دهد که وجود یک چیز در کانکس آن ضروری و لازم است. در این شرایط کانکس به گونه ای متفاوت طراحی می شود. به عبارتی این مورد یکی از معیارهای طراحی سازه است.

به عبارتی کانکس کاملا بر اساس نظر و درخواست خریدار طراحی و ساخته می شود. یکی از مواردی که معمولا خریدار در انتخاب آن نقش دارد، امکانات کانکس اداری است. معمولا بیشتر خریدار ها خودشان امکانات کانکس خود را تعیین می کنند.

همچنین می توانید بخش هایی همانند نمارخانه و آبدارخانه را لحاظ کنند. به عبارتی این گونه می توان یک کانکس با شرایط کامل و مناسب تهیه کرد. خریدار همچنین می توانید تغییرات زیادی را در کانکس خود اعمال کند. این تغییرات عمدتا مربوط به امکانات سازه است.

امکانات کانکس اداری

  • تجهیزات ضد سرقت

کانکس اداری باید به تجهیزات ضد سرقت مجهز باشد. در حقیقت امنیت در طراحی کانکس اداری بسیار مدنظر قرار می گیرد. اگر کانکس امنیت لازم را نداشته باشد، در این صورت نمی توان در آن فعالیت کرد.

تجهیزات ضد سرقت در کانکس اهمیت بسیار زیادی دارند. به عبارتی باید درب کانکس به صورت ضد سرقت تعبیه شود تا کارکرد آن را کامل کند.

  • پنجره دوجداره

یکی دیگر از این امکانات، پنجره های دوجداره هستند. به عبارتی لازم است تا پروفیل های پنجره به گونه ای باشند که کمتر اجازه دهند تا سر و صدا به داخل کانکس نفوذ کند. کانکس اداری محل فعالیت و انجام امور اداری است.

به همین دلیل می بایست کمتر سر و صدا به داخل آن نفوذ کند.  اگر صدا به داخل کانکس نفوذ کند، ممکن است که عملکرد کاری پرسنل مختل شود و کیفیت خدمات آن کاهش یابد. در این راستا به این نکته اشاره می کنیم که کانکس می تواند در یک محیط خلوت و خالی از رفت و آمد قرار بگیرد. این گونه کیفیت خدمات به شدت افزایش پیدا می کند.

  • کفه ضد آب و مقاومکفه ضد آب و مقاوم

کانکس اداری محل رفت و آمد است. به عبارتی کفپوش آن به نسبت سایر کانکس ها بیشتر در معرض آسیب قرار دارد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که نوع کفپوش خود را ضد آب انتخاب کنید.

این کفپوش ها بسیار مقاوم و ماندگار هستند. علاوه بر آن در صورت برخورد رطوبت از بین نمی رود. به همین دلیل می توان همواره کفه آن را نظافت کرد. این یکی از مهم ترین امکاناتی است که کانکس دارا می باشد.

انواع کانکس اداری

کانکس اداری بر اساس معیار های متفاوتی دسته بندی می شوند. یکی از این معیار ها طراحی کانکس اداری است. این کانکس ها به گونه ای طراحی می شوند که در موقعیت های متفاوت قابل استفاده باشند.

بعضی از آن ها صرفا یک دفتر مستقل در یک محیط جداگانه از محیط اصلی هستند. بعضی به عنوان دفتر مهمان و تشریفات به طبقات یک ساختمان اضافه می شوند. این یکی از معیار های دسته بندی است.

کانکس اداری به گونه ای ساخته شده که امکانات بسیار زیادی را در خود گنجانده است. با توجه به امکانات، این کانکس به دو دسته زیر نام گذاری می شود.

  1. کانکس اداری لوکس
  2. کانکس اداری ساده
  • کانکس اداری لوکسکانکس اداری لوکس

این کانکس دارای ظاهری زبیا و شکیل است. به عبارتی از مصالح و مواد کمیاب و گران قیمت ساخته شده است تا لوکس بودن آن مشخص باشد.

امکانات این دسته از سازه ها هم بیشتر از کانکس ساده است. بیشتر برای برگزاری مراسم تشریفاتی بین المللی و محل حضور مهمان هار خارجی از این سازه استفاده می شود.

  • کانکس اداری ساده

کانکس اداری ساده یکی دیگر از این کانکس ها است که صرفا به دلیل کاربرد آن مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی این سازه فاقد عناصر زیبایی بخشی است. کانکس ساده بیشتر اقتصادی و کاربردی می باشد.

  • ابعاد کانکس اداری

ابعاد کانکس اداری متفاوت است. این مورد هم بستگی به نظر و درخواست خریدار دارد. شما می توانید یک کانکس اداری با ابعاد متوسط در کنار دفتر اداری خود خریداری کنید. این گونه می توانید بقیه امور خود را در دفتر مجاور انجام دهید.

همچنین می توانید یک دفتر مجزا خریداری کنید و تمام امور خود را در آن انجام دهید. متراژ و اندازه هر کدام از آن ها با یکدیگر فرق می کند. اندازه کانکس بستگی به میزان فعالیت شما دارد.

قیمت کانکس اداریقیمت کانکس اداری

قیمت کانکس اداری دستخوش موارد متعددی می شود. یکی از این موارد پلان های مختلفی است که به دستور خریدار در کانکس قرار داده می شود. لازم است تا برای کلیه امور دفتر یک پلان اختصاص داده شود.

تعداد این پلان ها بستگی به نظر و بودجه خریدار دارد. این موارد بخشی از قیمت کانکس را تعیین می کنند. بخش دیگر بستگی به این موضوع دارد که خریدار کانکس ساده یا کانکس لوکس خریداری کند.

خرید کانکس اداری

خرید کانکس اداری به شیوه بسیار ساده انجام می شود. بعد از مشخص کردن مساحت کانکس نوبت به خرید سازه می رسد. قبل از خرید سازه از شما درباره امکانات سوال پرسیده خواهد شد، بعد از مشخص کردن این امکانات می توانید کانکس را خریداری کنید.

فروش کانکس اداریفروش کانکس اداری

فروش کانکس اداری توسط شرکت، می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت عملکرد کاری شما داشته باشد. ما با فروش این سازه، شما را در شیوه استفاده و چگونگی بهره برداری از مزایا و قابلیت های آن راهنمایی خواهیم کرد. این گونه می توانید به نتایج مثبتی دست پیدا کنید.

تعمیرات کانکس اداری

تعمیرات کانکس اداری یکی از خدماتی است  که می تواند در تداوم فعالیت شما موثر باشد. به عبارتی شما می توانید هنگام بروز مشکل، هر کدام از اجزا را تعمیر کنید. این گونه می توانید تا سال های متوالی و طولانی از آن استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *